شرکت ثبتی در فرشته و الهیه

موسسه ثبت شرکت و برند ذهن ناب برای ارائه خدمات امور ثبتی شرکت های بزرگ و کوچک در سراسر تهران کارهای بزرگی را انجام داده است که از جمله مهمترین آن ها می توان به ارائه مشاوره رایگان ثبتی و نیز مشاوره در امر ثبت برند, علامت تجاری و ثبت لوگو اشاره کرد. محله الهیه و فرشته یکی از موقعیت هایی است که شرکت های بین المللی کوچک و بزرگ زیادی در انجا اقدام به تاسیس دفتر مرکزی کرده اند. (ثبت شرکت در فرشته و یا ثبت شرکت در الهیه)

از این رو همه این شرکت های در فواصل زمانی مشخصی نیاز به افرادی متخصص برای انجام امور ثبتی خود می کنند, اموری که همه وقت دغدغه مسئولین این شرکت ها می باشد.

موسسه ثبتی ذهن ناب برای آسایش شما در انجام کارهای ثبتی و برندینگ افراد متخصص و با تجربه ای را در این زمینه استخدام کرده است که می توانید از آن ها راهنمایی بگیرد ؛ مشاوره ثبتی ما رایگان است و در هر تایمی که بخواهید می توانید تماس بگیرید.

ثبت شرکت در الهیه

قبل از هر کاری که می خواهید در زمینه ثبت شرکت و برند انجام دهید خدمات ما را در زیر مطالعه فرمایید و نیز از مشاورین ما کمک بخواهید بهترین راه را پیش روی شما قرار خواهیم داد.

موسسه ثبتی در الهیه

موسسه ثبتی ذهن ناب با هدف ارائه خدمات تخصصی به صورت حرفه ای به کلیه مشتریان, توسط آقای کامیار کبریتی و جمعی از متخصصان در این امور راه اندازی گردید و همواره مشتری مداری و بکار گیری روش های نوآورانه و خلاقانه را در خط مشی های خود بصورت برجسته سرلوحه قرار داده است.

این مجموعه, با بیش از ۱۵ سال سابقه فعالیت حرفه ای, آمادگی جهت ارائه مشاوره در زمینه های ثبت و تغییرات شرکت (مسئولیت محدود, سهامی خاص, سهامی عام, تضامنی , موسسات غیرتجاری, نسبی, تعاونی, شرکت های هلدینگ و موارد دیگر )

انجام امور ثبتی توسط وکیل با سابقه, ثبت صورتجلسات شرکت ها به صورت کاملاً تخصصی, ثبت برند و علائم تجاری و همچنین ارزیابی و خرید و فروش برند و علامت تجاری, اخذ کارت بازرگانی, ثبت شرکت در مناطق آزاد, اخذ جواز کسب, اخذ جواز تاسیس, ثبت اختراع و ایده های فکری, اخذ کداقتصادی و موارد دیگر هم را دارد.

در دنیای پویا و حرفه ای امروزه, زمان یکی از گرانبهاترین منابع هر شرکت و سازمانی و به طور کل هر شخص حقیقی و حقوقی است و گروه ثبتی ذهن ناب با علم به این واقعیت, تمام تلاش خود را در جهت پیشبرد اهداف شما مشتریان و کاربران گرامی بکار گرفته و خود را متعهد به ارائه بهترین خدمات و ارائه سرویس ها با حداکثر کیفیت و سرعت می داند تا پاسخگوی اعتماد شما باشد.

در این پایگاه اینترنتی سعی بر آن بوده است که از تجربیات کلیه کاربران, وکلا, صاحب نظران و سایر افراد برجسته حقیقی و حقوقی استفاده شده و در حد توان, اطلاعات مناسبی جهت استفاده قرار داده شود.

تماس با موسسه ثبتی ذهن ناب

آدرس موسسه ذهن ناب: تهران میرداماد کاووسیه بعد از کوچه نور به سمت ولی عصر (نرسیده به ولی عصر) پلاک ۳۴۹ طبقه ۱۲ واحد ۲

تلفن: 09122938218 02188660581

فکس: 02188660581

ایمیل: info@zehnenaab.com

k.kebriti@zehnenaab.com

كد پستی: ۱۹۶۹۶۱۴۹۴۹

[iphorm id=”1″ name=”فرم درخواست”]