ثبت شرکت در خیابان بهشتی

همیشه مهمترین دغدغه صاحبان شرکت های بزرگ و کوچک انجام امور ثبتی در طول سال است. از این رو همیشه به دنبال شرکتی هستند که تمام این کارها را در مواقع مناسب و خاص خود انجام دهد. (ثبت شرکت در محله بهشتی)

شرکت ثبتی ذهن ناب برای رفع نیاز کارهای ثبتی شرکت ها دایره فعالیت خود را در سطح شهر تهران وسیعتر کرده است. شرکت هایی که دفتر مرکزی خود را در بهشتی تاسیس (ثبت شرکت در بهشتی) کرده اند می توانند با ما تماس گرفته و از خدمات مشاوره رایگان ثبت شرکت و ثبت برند ما در ذهن ناب بهرمند شوند .

ثبت شرکت در بهشتی

در ادامه می توانید برخی از فعالیت های ما را در زمینه های ثبتی در زیر مطالعه فرمایید

موسسه ثبت شرکت در خیابان بهشتی

موسسه ثبتی ذهن ناب با هدف ارائه خدمات تخصصی به صورت حرفه ای به کلیه مشتریان, توسط آقای کامیار کبریتی و جمعی از متخصصان در این امور راه اندازی گردید و همواره مشتری مداری و بکار گیری روش های نوآورانه و خلاقانه را در خط مشی های خود بصورت برجسته سرلوحه قرار داده است.

این مجموعه, با بیش از یک دهه سابقه فعالیت حرفه ای, آمادگی جهت ارائه مشاوره در زمینه های ثبت و تغییرات شرکت (مسئولیت محدود, سهامی خاص, سهامی عام, تضامنی, موسسات غیرتجاری, نسبی, تعاونی, شرکت های هلدینگ و غیره)

انجام امور ثبت شرکت توسط وکیل با سابقه, ثبت صورتجلسات شرکت ها به صورت کاملاً تخصصی, ثبت برند و علائم تجاری و همچنین ارزیابی و خرید و فروش برند و علامت تجاری, اخذ کارت بازرگانی, ثبت شرکت در مناطق آزاد, اخذ جواز کسب, اخذ جواز تاسیس, ثبت اختراع و ایده های فکری, اخذ کد اقتصادی و غیره هم را دارد.

در دنیای پویا و حرفه ای امروزه, زمان یکی از گرانبهاترین منابع هر شرکت و سازمانی و به طور کل هر شخص حقیقی و حقوقی است و گروه ثبتی ذهن ناب با علم به این واقعیت, تمام تلاش خود را در جهت پیشبرد اهداف شما مشتریان و کاربران گرامی بکار گرفته و خود را متعهد به ارائه بهترین خدمات و ارائه سرویس ها با حداکثر کیفیت و سرعت می داند تا پاسخگوی اعتماد شما باشد.

در این پایگاه اینترنتی سعی بر آن بوده است که از تجربیات کلیه کاربران, وکلا, صاحب نظران و سایر افراد برجسته حقیقی و حقوقی استفاده شده و در حد توان, اطلاعات مناسبی جهت استفاده قرار داده شود.

تماس با موسسه ثبتی ذهن ناب

آدرس موسسه: تهران میرداماد کاووسیه بعد از کوچه نور به سمت ولی عصر (نرسیده به ولی عصر) پلاک ۳۴۹ طبقه ۱۲ واحد ۲

تلفن: 09122938218 و 02188660581

فکس: 02188660581

ایمیل: info@zehnenaab.com

k.kebriti@zehnenaab.com

صندوق پستی : 1969614949

برای کسب مشاوره ثبت شرکت در محله بهشتی می توانید درخواست خود ار از طریق فرم زیر برای ما ارسال فرمایید

[iphorm id=”3″ name=”فرم تاسیس شخصیت حقوقی”]