ثبت شرکت در جردن

یکی از معروفترین خیابان های تهران بزرگ خیابان نلسون ماندلا یا همان محله جردن (ثبت شرکت در جردن) است. که بیشتر شرکت های بزرگ و قدرتمند کوچک و بزرگ در این منطقه از تهران اقدام به دایر کردن دفتر مرکزی خود کرده اند به ویژه اینکه به بلوار میرداماد نزدیکتر است و به اداره کل ثبت شرکت ها نیز مشرف دارد. از این این شرکت ها و موسسات خصوصی همیشه درگیر مسائل مختلف ثبتی در طول سال می باشند.

موسسه ثبتی ذهن ناب برای حذف این دغدغه بزرگ فعالیت خود را در سطح شهر تهران گسترش داده است و نه تنها تمام شهر تهران را تحت پوش فعالیت خود دارد بلکه برخی از شهر های بزرگ کشور مانند: اصفهان, مشهد, تبریز, شیراز و … را نیز از نظر ثبت شرکت ها یاری می کند.

ثبت شرکت در جردن

انجام امور ثبتی در خیابان نلسون ماندلا

توجه داشته باشید که برای انجام امور ثبتی نیاز به افرادی خبره و ماهر دارید تا بتوانند کارهای شما را به درستی و با سرعت و دقت بالا انجام دهد.

لذا قبل از اینکه اقدام به ثبت شرکت کنید حتماً از مشاوره ثبت شرکت موسسه ذهن ناب بهرمند شوید. در ادامه برخی از فعالیت هایی را که موسسه ما انجام میدهد را معرفی می کنیم و شرح حالی است درمورد شرکت ثبتی ذهن ناب.

موسسه ثبتی در میرداماد

موسسه ثبتی ذهن ناب با هدف ارائه خدمات تخصصی به صورت حرفه ای به کلیه مشتریان, توسط آقای کامیار کبریتی و جمعی از متخصصان در این امور راه اندازی گردید و همواره مشتری مداری و بکارگیری روش های نوآورانه و خلاقانه را در خط مشی های خود بصورت برجسته سرلوحه قرار داده است.

این مجموعه, با بیش از ۱۵ سال سابقه فعالیت حرفه ای, آمادگی جهت ارائه مشاوره در زمینه های ثبت و تغییرات شرکت (با مسئولیت محدود, سهامی خاص, سهامی عام, تضامنی, موسسات غیرتجاری, نسبی, تعاونی, شرکت های هلدینگ و غیره).

انجام امور ثبتی توسط وکیل با سابقه, ثبت صورتجلسات شرکت ها به صورت کاملاً تخصصی, ثبت برند و علائم تجاری و همچنین ارزیابی و خرید و فروش برند و علامت تجاری, ثبت لوگو, اخذ کارت بازرگانی, ثبت شرکت در مناطق آزاد, اخذ جواز کسب, اخذ جواز تاسیس, ثبت اختراع و ایده های فکری, اخذ کد اقتصادی و غیره هم را دارد.

در دنیای پویا و حرفه ای امروزه, زمان یکی از گرانبهاترین منابع هر شرکت و سازمانی و به طور کل هر شخص حقیقی و حقوقی است و گروه ثبتی ذهن ناب با علم به این واقعیت, تمام تلاش خود را در جهت پیشبرد اهداف شما مشتریان و کاربران گرامی بکار گرفته و خود را متعهد به ارائه بهترین خدمات و ارائه سرویس ها با حداکثر کیفیت و سرعت می داند تا پاسخگوی اعتماد شما باشد.

در این پایگاه اینترنتی سعی بر آن بوده است که از تجربیات کلیه کاربران, وکلا, صاحبنظران و سایر افراد برجسته حقیقی و حقوقی استفاده شده و در حد توان, اطلاعات مناسبی جهت استفاده قرار داده شود.

تماس با موسسه ثبتی ذهن ناب

آدرس موسسه: تهران میرداماد کاووسیه بعد از کوچه نور به سمت ولی عصر (روبه روی آزمایشگاه مسعود) پلاک ۳۴۹ طبقه ۱۲ واحد ۲

تلفن: 09122938218 و 02188660581

فکس: 02188660581

ایمیل: info@zehnenaab.com

k.kebriti@zehnenaab.com

كد پستی: ۱۹۶۹۶۱۴۹۴۹

[iphorm id=”1″ name=”فرم درخواست”]