ثبت شرکت در میرداماد

موسسه ثبتی ذهن ناب برای آسایش و راحتی انجام امور ثبتی موسسات و شرکت های تجاری و غیرتجاری در تهران و سایر شهرهای ایران نمایندگانی را فراهم آورده است. یکی از مهمترین مناطق تحت پوشش این موسسه بلوار میرداماد است.

ما برای آسایش و راحتی انجام امور ثبتی و نیز ثبت برند, ثبت لوگوثبت شرکت و دیگر موارد مشاورین ماهری را در اختیار داریم که می توانند در زمینه مشاوره ثبت شرکت در میرداماد و مشاوره ثبت برند راهنمای بزرگی برای شما باشند.

ثبت شرکت در میرداماد

شرکت های تجاری و موسسات زیادی در میرداماد با ما همکاری دارند و خدماتی را که ارائه داده ایم رضایت مشتریانمان را جلب کرده است. در راستای توسعه فعالیت ثبتی خود و نیز مشاوره ثبتی بهترین کارشناسان را در کنار خود جمع کرده ایم تا آرامش کاری را برای شما به ارمغان بیاوریم.

ثبت شرکت در میرداماد از طریق آنلاین

با توجه در صرفه جویی در زمان تمامی مراحل ثبت شرکت در میرداماد می تواند به صورت آنلاین و از طریق مکاتبات اینترنتی انجام شود. تجربه و قدمت موسسه ثبتی ذهن ناب مرجعه اطمینان مشتریان ما محسوب می شود

موسسه ثبتی در میرداماد

موسسه ثبتی حقوقی ذهن ناب با هدف ارائه خدمات تخصصی به صورت حرفه ای به کلیه مشتریان, توسط آقای کامیار کبریتی و جمعی از متخصصان در این امور راه اندازی گردید و همواره مشتری مداری و بکار گیری روش های نوآورانه و خلاقانه را در خط مشی های خود بصورت برجسته سرلوحه قرار داده است.

این مجموعه, با بیش از ۱۵ سال سابقه فعالیت حرفه ای, آمادگی جهت ارائه مشاوره در زمینه های ثبت و تغییرات شرکت (مسئولیت محدود, سهامی خاص, سهامی عام, تضامنی, موسسات غیرتجاری, نسبی, تعاونی, شرکت های هلدینگ و موارد دیگر)

انجام امور ثبتی توسط وکیل با سابقه, ثبت صورتجلسات شرکت ها به صورت کاملاً تخصصی, ثبت برند و علائم تجاری و همچنین ارزیابی و خرید و فروش برند و علامت تجاری, اخذ کارت بازرگانی, ثبت شرکت در مناطق آزاد, اخذ جواز کسب, اخذ جواز تاسیس, ثبت اختراع و ایده های فکری, اخذ کد اقتصادی و موارد دیگر هم را دارد.

در دنیای پویا و حرفه ای امروزه, زمان یکی از گرانبهاترین منابع هر شرکت و سازمانی و به طور کل هر شخص حقیقی و حقوقی است و گروه ثبتی ذهن ناب با علم به این واقعیت, تمام تلاش خود را در جهت پیشبرد اهداف شما مشتریان و کاربران گرامی بکار گرفته و خود را متعهد به ارائه بهترین خدمات و ارائه سرویس ها با حداکثر کیفیت و سرعت می داند تا پاسخگوی اعتماد شما باشد.

در این پایگاه اینترنتی سعی بر آن بوده است که از تجربیات کلیه کاربران, وکلا, صاحبنظران و سایر افراد برجسته حقیقی و حقوقی استفاده شده و در حد توان, اطلاعات مناسبی جهت استفاده قرار داده شود.

تماس با موسسه ثبتی ذهن ناب

آدرس موسسه ثبتی ذهن ناب جهت ثبت شرکت در میرداماد: تهران شیخ بهائی شمالی میدان شیخ بهائی ضلع جنوب غربی میدان کوچه وحدت پلاک 6 واحد 3 طبقه سوم

صندوق پستی: 1993853414

شماره تماس موسسه: 02188600923

شماره تماس موسسه: 02188660581

شماره فاکس موسسه: 02186053306

شماره همراه موسسه: 09122768659

شماره همراه کارشناس موسسه: 09356610070

شماره همراه مدیریت: 09122938218

ایمیل موسسه: info@zehnenaab.com

ایمیل مدیر موسسه: k.kebriti@zehnenaab.com

لطفاً هرگونه تقاضای خود را از طریق فرم زیر برای موسسه ارسال کنید یا از طریق شماره های فوق با ما ارتباط برقرار کنید:

[iphorm id=”3″ name=”فرم تاسیس شخصیت حقوقی”]

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید