موسسه ثبتی در ملاصدرا

یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب بهترین موسسه ثبت شرکت در تهران  و ثبت شرکت در ملاصدرا و تاسیس شرکت در ملاصدرا گستره فعالیت آن در سراسر تهران ثبت شرکت در ملاصدرا است. موسسه ثبت شرکت ذهن ناب جهت فراهم آوردن آسایش مشتریان خود در اقدامی خاص تصمیم بر این گرفته است تا تمامی مناطق 22 گانه تهران بزرگ را زیر پوشش خود قرار دهد.

ملاصدرا یکی از این مناطق که جزء مراکز شمال تهران است که به مرکز تهران بزگ نزدیکتر است و از این رو تعداد شرکت ها و موسساتی که در خیابان ملاصدرا واقع شده اند بسیار زیاد است از این رو امور ثبتی یکی از مهمترین دغدغه مسئولین این شرکت ها است که چگونه باید این امور را مدیریت و کنترل کنند.

ثبت شرکت در ملاصدرا

انجام امور موسسه ثبتی در ملاصدرا

همیشه برای اینکه اقدام به کاری کنیم به ویژ در زمینه ثبت شرکت بهتر است که با یک موسسه ثبتی خوب در تهران و یا هر شهرستان دیگر کشور کمک درخواست کنیم. چرا که انجام کارهای ثبتی به ویژه در ثبت شرکت و ثبت برند نیاز به افراد متخصص و با تجربه است. موسسه ثبتی ذهن ناب در راستای کمک رسانی به متقاضیان ثبت شرکت مشاورین با تجربه و ماهر را در یک مجموعه بسیار منظم کنار هم جمع کرده است. تا راهنمای کارهای شما در امور ثبتی باشند.

لذا جهت دریافت مشاوره ثبت شرکت و مشاوره ثبت برند می توانید با شماره های تماس ذهن ناب که در زیر آمده است با ما تماس گرفته و از آن بهرمند شوید.

برخی از فعالیت های ثبتی که ما در شرکت ثبتی ذهن ناب انجام می دهیم به شرح زیر است. در خواست ثبت شرکت ملاصدرا یا تاسیس شرکت در ملاصدرا را از طریق فرم زیر برای ما ارسال نمایید.

موسسه ثبتی در ملاصدرا

موسسه ثبتی ذهن ناب با هدف ارائه خدمات تخصصی به صورت حرفه ای به کلیه مشتریان, توسط آقای کامیار کبریتی و جمعی از متخصصان در این امور راه اندازی گردید و همواره مشتری مداری و بکار گیری روش های نوآورانه و خلاقانه را در خط مشی های خود بصورت برجسته سرلوحه قرار داده است. این مجموعه, با بیش از ۱۵ سال سابقه فعالیت حرفه ای, آمادگی جهت ارائه مشاوره در زمینه های ثبت و تغییرات شرکت (مسئولیت محدود, سهامی خاص, سهامی عام, تضامنی, موسسات غیرتجاری, نسبی, تعاونی, شرکت های هلدینگ و غیره).

انجام امور ثبت توسط وکیل با سابقه, ثبت صورتجلسات شرکت ها به صورت کاملاً تخصصی, ثبت برند و علائم تجاری و همچنین ارزیابی و خرید و فروش برند و علامت تجاری, ثبت لوگو, اخذ کارت بازرگانی, ثبت شرکت در مناطق آزاد, اخذ جواز کسب, اخذ جواز تاسیس, ثبت اختراع و ایده های فکری, اخذ کد اقتصادی و غیره هم را دارد.

در دنیای پویا و حرفه ای امروزه, زمان یکی از گرانبهاترین منابع هر شرکت و سازمانی و به طور کل هر شخص حقیقی و حقوقی است و گروه ثبتی ذهن ناب با علم به این واقعیت , تمام تلاش خود را در جهت پیشبرد اهداف شما مشتریان و کاربران گرامی بکار گرفته و خود را متعهد به ارائه بهترین خدمات و ارائه سرویس ها با حداکثر کیفیت و سرعت می داند تا پاسخگوی اعتماد شما باشد.

در این پایگاه اینترنتی سعی بر آن بوده است که از تجربیات کلیه کاربران , وکلا , صاحبنظران و سایر افراد برجسته حقیقی و حقوقی استفاده شده و در حد توان, اطلاعات مناسبی جهت استفاده قرار داده شود.

تماس با موسسه ثبتی ذهن ناب

آدرس موسسه: تهران میرداماد کاووسیه بعد از کوچه نور به سمت ولی عصر (نرسیده به ولی عصر) پلاک ۳۴۹ طبقه ۱۲ واحد ۲

تلفن: 09122938218 و 02188660581

فکس: 02188660581

ایمیل: info@zehnenaab.com

k.kebriti@zehnenaab.com

كد پستی: ۱۹۶۹۶۱۴۹۴۹

[iphorm id=”1″ name=”فرم درخواست”]