کارشناسان ما در موسسه ثبتی ذهن ناب مهیای ارائه مشاوره ثبت شرکت، مشاوره تلفنی ثبت شرکت, مشاوره آنلاین ثبت شرکت و مشاوره ثبت تغییرات شرکت، به شما عزیزان تا مرحله اجرائی هر مورد می باشند.

مشاوره ثبت شرکت

چرا نیاز به مشاوره ثبت شرکت است؟

اشخاصی که قصد به ثبت رساندن شرکتی را دارند باید توجه داشته باشند که پیش از به ثبت رسیدن یک شرکت، باید مراحل زیادی سپری شود. ولی بیشتر مدیران به رویه اداری آن زیاد آشنا نمی باشند و در اغلب موارد ثبت شرکت دچار تعویق می شوند که دچار ضرر و زیان می شوند.

ولی درصورتی که شرکت ها با مشاور ثبتی شرکت مشورت نمایند، در طی این مراحل دچار هیچ گونه مشکلی نشده و ایشان می تواند مراحل اداری این کار را به خوبی انجام دهد. در تعدادی از شرکت های بزرگ، چند نفر مشاوری ثبتی حقوقی به شکل تیمی، مشغول فعالیت می باشند.

شما می توانید جهت مشاوره ثبت شرکت با موسسه ذهن ناب تماس برقرار سازید تا کارشناسان ما اطلاعات مورد نیاز در این زمینه را در اختیار شما قرار داده و شما در مورد ثبت شرکت به خوبی راهنمایی کنند.

مشاوران ما در موسسه ثبتی ذهن ناب می توانند در موارد زیر شما را به خوبی راهنمایی کنند. از جمله مواردی که کارشناسان موسسه ذهن ناب می توانند به شما مشاوره بدهند، انتخاب نام شرکت است تا شما بتوانید با استعلام نام انتخابی شرکت خود اطمینان حاصل کنید که قبلاً این نام به ثبت نرسیده است و شما می توانید از آن برای شرکت خود استفاده کنید.

مشاوره تلفنی ثبت شرکت

تلفن: ۰۹۱۲۲۹۳۸۲۱۸ یا ۰۲۱۸۸۶۶۰۵۸۱

مشاوره تلفنی ثبت شرکت

مشاوران ثبت شرکت چه وظایفی دارند؟

از جمله وظایف مشاوران ثبت شرکت این می باشد که بر اساس تجربه و مقررات و امور ثبت شرکت ها، اطلاعات کاملی را از مراحل ثبت شرکت و یا موسسات غیرتجاری را در اختیار افرادی که به روش های مختلف با موسسه ثبت شرکت ذهن ناب تماس برقرار می کنند، قرار دهند.

توضیحاتی از این قبیل که موضوع ثبت مد نظر نیاز به دریافت جواز دارد یا نه، و یا اینکه این موضوع قابل ثبت در سازمان ثبت شرکت ها می باشد و یا خیر؟ و یا درصورتی که قابل ثبت است؛ برای ثبت آن چه مدارک و شرایطی مورد نیاز می باشد و یا اینکه جهت ثبت آن به چه مدت زمان نیاز می باشد؟

مراحل امور ثبت و تشکیل شرکت را به وضوح به مراجعه کننده شرح داده و مواردی را که غالب مراجعه کننده ها مانند پرسش ها در خصوص میزان هزینه ثبت شرکت، مدت زمان مورد نیاز جهت ثبت شرکت، مدارک مورد نیاز، شرایط و پیش نیاز ها و مقررارت مالیات بر نوع ثبت شرکت و مسئله پر اهمیت انتخاب نام شرکت و در صورت لزوم روند برند سازی را به صورت مفصل برای مراجعه کننده شرح بدهند.

مشاوره ثبت شرکت را مدیر یا موسسان شرکت می توانند به عنوان وکیل یا نماینده خود برگزینند که در این شرایط بایست در کلیه مراحل انجام کار وی وکالتنامه را همراه خود داشته باشد. چنانچه مدارک ثبت شرکت کامل نبوده و یک سری نواقص داشته باشد در این صورت مشاور ثبتی ثبت شرکت وظیفه دارد تا آن ها را تکمیل نماید.

مواردی که در مورد آن ها مشاوره  ثبت شرکت ارائه می دهد

  • ارائه مشاوره ثبت شرکت مسئولیت محدود
  • ارائه مشاوره ثبت شرکت سهامی خاص
  • ارائه مشاوره ثبت شرکت تولیدی
  • ارائه مشاوره ثبت برند و علامت تجاری
  • ارائه مشاوره در خصوص امور مالیاتی
  • ارائه مشاوره انتخاب نام شرکت
  • ارائه مشاوره ثبت تغییرات شرکت
  • ارائه مشاوره هزینه ثبت شرکت ها
  • ارائه مشاوره ثبت شرکت بازرگانی
  • ارائه مشاوره در مورد انحلال شرکت
  • ارائه مشاوره ثبت موسسات غیرتجاری

مدیران محترمی که قصد ثبت شرکت یا موسسه خود را دارند می توانند جهت دریافت مشاوره در خصوص مراحل انجام کار با مشاوران ما در موسسه ثبت شرکت ذهن ناب تماس برقرار کرده و از مشاوره رایگان آن ها و همین طور تجربیات ان ها در زمینه ثبت انواع شرکت ها بهره مند شوند و درصورتی که سوالاتی در این خصوص داشته باشند؛ مطرح نموده و پاسخ های قانع کننده دریافت نمایند.

کارشناسان موسسه ثبت شرکت ذهن ناب به صورت 24 ساعته مهیای ارائه مشاوره به شما عزیزان می باشند با ما تماس بگیرید.

مشاوره آنلاین ثبت شرکت

مشاوره آنلاین ثبت شرکت

درخواست مشاوره ثبتی خود را از طریق فرم زیر برای ما ارسال کنید کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس خواهند گرفت:

مشاوره ثبت شرکت سهامی خاص

بعد از ثبت شرکت بامسئولیت محدود می توان گفت که ثبت شرکت سهامی خاص در جایگاه دوم میزان درخواست ثبت شرکت قرار دارد. برای تاسیس شرکت سهامی خاص نیاز به 5 نفر می باشد که ۳ نفر سهامدار و 2 نفر بازرس که یکی از تفاوت های این شرکت با سایر شرکت ها انتخاب بازرس اصلی و علی البدل می باشد و سرمایه اولیه آن توسط موسسین تامین می شود که البته نباید کمتر از یک میلیون ریال باشد. در نتیجه جهت مشاوره ثبت شرکت سهامی خاص با ما تماس بگیرید.

درصورت کاهش سرمایه شرکاء موظف به جبران آن در مدت یکسال می باشند و اگر توان جبران نداشته باشند باید شرکت را به شرکت مسئولیت محدود تبدیل نمایند.

همچنین توجه داشته باشید که باید 35 درصد سرمایه ثبتی در حساب بانکی بنام شرکت در شرف تاسیس سپرده گذاری (پرداخت سرمایه تعهدی) شود.

تفاوت دیگر شرکت سهامی خاص با شرکت با مسئولیت محدود در این است که در شرکت های مسئولیت محدود برای مدیریت محدود زمانی وجود ندارد ولی در شرکت های سهامی خاص مدت مدیریت 2 سال است و بعد از اتمام این زمان با برگزاری مجمع عمومی مدت مدیریت یا تمدید می شود و یا مدیر تغییر می کند.

مشاوره ثبت شرکت با مسئولیت محدود

به دلیل مزیت هایی که شرکت با مسئولیت محدود در ابتداء تاسیس دارد. در جایگاه نخست درخواست ثبت شرکت با مسئولیت محدود قرار گرفته است. مهمترین مزیت در تاسیس شرکت با مسئولیت محدود وجود تعداد کم شرکاء می باشد و تنها با دو نفر می توانید یک شرکت مسئولیت محدود تاسیس کنید. در نتیجه از مشاوره ثبت شرکت با مسئولیت محدود موسسه ثبتی ذهن ناب استفاده کنید.

در شرکت های با مسئولیت محدود سرمایه شرکت به سهام یا برگه های سهام تقسیم نمی شود و به صورت سهم الشرکه به شرکاء تخصیص داده می شود.

همچنین سرمایه شرکت به صورت اظهاری می باشد بدین صورت که نیاز نیست موقع تاسیس شرکت سرمایه را به حساب بانکی واریز نمایید.

مزیت دیگر شرکت با مسئولیت محدود مدت زمان مدیریت و سمت ها می باشد و تا هر زمانی می توانید دست به تغییر مدیران و اعضاء هیئت مدیره نزنید درصورتی که در سایر شرکت ها چنین نیست بطور مثال در شرکت سهامی خاص مدیران شرکت ها به مدت 2 سال تعیین می شوند و بعد از اتمام این مدت باید در مجمع عمومی مدیریت یا تمدید شود و یا تغییر کند.

مشاوره ثبت تغییرات شرکت

بعد از ثبت شرکت نباید به این فکر کنید که دیگر کار شرکت تمام شده است و نیازی به امور ثبتی نخواهید داشت. امکان دارد شرایطی پیش آید که نیاز به اعمال برخی از تغییرات در شرکت داشته باشید ثبت تغییرات شرکت مانند: تغییر نام شرکت٬ تغییر موضوع فعالیت شرکت٬ تغییر آدرس شرکت (که از متداول ترین نوع تغییرات در شرکت ها می باشد)٬ افزایش سرمایه شرکت یا تبدیل نوع شرکت٬ ورود و خروج شرکاء٬ ثبت شعبه شرکت٬ انحلال شرکت٬ کاهش سرمایه شرکت و …

لذا جهت انجام چنین اموری یا باید تخصص کافی در زمینه ثبت شرکت داشته باشید و یا اینکه از یک موسسه ثبت شرکت خوب کمک بخواهید٬ ثبت شرکت ذهن ناب به عنوان یکی از بهترین موسسات ثبتی در تهران شناخته شده است و افراد توانمند و با تجربه ای را گرد هم جمع کرده تا بتواند کمکی باشد برای موسسات و شرکت های تجاری در امر انجام امور ثبتی.

موسسه ثبتی ذهن ناب اولین در بهترین ها

مشاوره ثبت شرکت بازرگانی

یکی دیگر از شرکت های قابل ثبت در ایران شرکت بازرگانی است که محبوبیت زیادی در بین متقاضیان دارد. این نوع شرکت ها اکثراً به منظور انجام امور تجاری صادرات و واردات ثبت می شوند. امروزه با توجه به اینکه قیمت ارز هر روز بالاتر می رود درخواست ثبت شرکت بازرگانی نیز بیشتر شده است. البته باید توجه داشته باشید که دو نوع شرکت بازرگانی وجود دارد:

  • شرکت بازرگانی با مسئولیت محدود
  • شرکت بازرگانی سهامی خاص.

لذا برای ثبت شرکت بازرگانی باید یکی از دو نوع را انتخاب نمایید همانند ثبت شرکت با مسئولیت محدود برای ثبت شرکت بازرگانی با مسئولیت محدود حداقل به دو نفر نیاز است و برای این نوع شرکت نیازی به انتخاب بازرس نیست مگر اینکه تعداد شرکاء بالای 12 نفر باشد البته که ثبت شرکت بازرگانی با مسئولیت محدود با تعداد 12 شرکا بسیار نادر است.

ثبت شرکت بازرگانی سهامی خاص نیز همانند ثبت شرکت سهامی خاص نیاز به حداقل 5 نفر می باشد که 2 نفر به عنوان بازرس می باشند و 3 نفر را سهامدار تشکیل می دهند. امتیازی که این نوع شرکت دارد این است که برای فعالیت نیازی به مجوز نیست.

نکته: صدور مجوز برای ثبت شرکت ها کار دشواری است از این رو اکثراً متقاضی بسیار پایینی دارند.

مشاوره ثبت شرکت دانش بنیان

در خصوص ثبت شرکت دانش بنیان باید توضیح دهیم که همان نوع شرکت ها و موسسات خصوصی یا تعاونی می باشند که در جهت توسعه اقتصاد دانش محور؛ تجاری سازی نتایج تحقیق و توسعه در حوزه های فناوری برتر  تشکیل می شوند. روند ثبت شرکت دانش بنیان همانند سایر شرکت ها می باشد و تنها بعد از ثبت باید در خواستی به معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری جهت دانش بنیان شدن بفرستید که بعد از تایید کارشناسان مربوطه و دارا بودن شرایط لازم و کافی مورد حمایت دانش بنیان قرار می گیرید.
برای تاسیس شرکت دانش بنیان باید دارای اختراع باشید که در مراکز رشد یا بنیاد نخبگان به ثبت رسیده باشد از طرفی باید در بین اعضاء هیئت مدیره یک فرد حداقل مدرک کارشناسی ارشد داشته باشد .

از مزیت های شرکت های دانش بنیان می توان به این اشاره کرد که به مدت ۱۵ سال از امتیازات خاص دولت استفاده کنید مانند معافیت از پرداخت مالیات٬ سود بازرگانی٬ عوارض مالیاتی گمرکی.

ثبت تخصصی شرکت در تهران

موسسه ثبت شرکت ذهن ناب خدمات خود را به صورت کاملاً حرفه ای و تخصصی در تمام نقاط ایران به صورت آنلاین در روزهای کاری هفته ارائه می نماید. مشاوره تخصصی ثبت شرکت کاملاً رایگان است و به صورت تلفنی و آنلاین قابل ارائه می باشد. با توجه به تقاضای زیاد ثبت انواع شرکت ها در تهران بدون شرکت اکثر مشتریان و متقاضیان ما از تهران می باشد؛ البته در سال های اخیر با رشد زمینه کار آفرینی در سایر شهر های کشور امروزه تقاضای ثبت شرکت از شهرهایی مانند: تبریز٬ ارومیه٬ اصفهان٬ شیراز٬ مشهد٬ سنندج٬ کرمانشاه٬ اراک٬ قم٬ کرج و باقی شهرستان ها نیز بیشتر شده است. ما تمام تلاش خود را می کنیم تا بتوانیم به تمامی تقاضا های ثبتی از تمام نقاط کشور عزیزمان پاسخ دقیق و درستی ارائه نماییم.

پاسخ سوالات متداول در مورد ثبت شرکت

هزینه ثبت شرکت به مقدار سرمایه اولیه شرکت٬ حجم موضوع اساسنامه٬ تعداد افراد (شرکاء)٬ روزنامه رسمی و کثیرالانتشار و  موارد دیگری بستگی دارد. هزینه ثبت شرکت با مسئولیت محدود از بقیه انواع شرکت ها پایین تر است و بیشتر هزینه مربوط به آگهی روزنامه ها می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هزینه های ثبت شرکت می توانید با کارشناسا ما تماس بگیرید 7 روز هفته 24 ساعته پاسخگو می باشد: 09122938218

بله٬ اگر در زمینه امور ثبتی اطلاعات کافی داشته باشید می توانید به راحتی با مراجعه به سامانه ثبت شرکت ها http:sherkat.ssaa.ir اقدام به انجام ثبت شرکت نمایید. درصورتی که می خواهید اطاعات بیشتری کسب کنید می توانید از مقالات وب سایت ثبت شرکت ذهن ناب استفاده نمایید.

موسسات ثبتی هزینه های متفاوتی را برای ثبت شرکت و ثبت برند تعریف می کنند اما در اصل هزینه های امور ثبتی شرکت ها شامل موارد زیر می باشد: هزینه های ثبت آگهی در روزنامه رسمی و کثیرالانتشار٬ هزینه تنظیم اساسنامه شرکت (حجم اساسنامه شرکت تاثیر مستقیم در هزینه ها دارد)٬ تشکیل پرونده مالیاتی و دریافت کد اقتصادی٬ پلمپ دفاتر تجاری٬ هزینه های پستی٬ هزینه های اقلامی مانند پوشه و پاکت و دیگر متعلقات٬ هزینه استعلام و ثبت نام شرکت٬ هزینه حق الثبت و موارد دیگر

شرکت های تجاری به 7 نوع زیر تقسیم بندی می شوند:
1- شرکت سهامی 2- شرکت با مسئولیت محدود 3- شرکت تضامنی 4- شرکت مختلط غیرسهامی 5- شرکت مختلط سهامی 6- شرکت نسبی 7- شرکت تعاونی تولید و مصرف.
از بین شرکت های هفتگانه بالا ثبت شرکت با مسئولیت محدود و ثبت شرکت سهامی خاص متداول و رایج می باشد. همچنین موضوع فعالیت شرکت در تعیین نوع شرکت اهمیت زیادی دارد لذا جهت کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص با مشاورین ما در ثبت شرکت ذهن ناب تماس بگیرد: 09122938218