بهترین موسسه ثبتی جهت انجام امور ثبتی در ونک

اساس شرکت ثبتی ذهن ناب (ثبت شرکت در ونک) بر پایه مشتری مداری استوار است از این رو این شرکت به سیستم CRM مجهز می باشد تا اولویت اصلی این شرکت که کسب رضایت مشتریان می باشد همیشه در جایگاه اصلی خود ثابت بماند.

در مدت فعالیت موسسه ثبتی ذهن ناب در سطح تهران با پیگیری که از مشتریان خود داشته ایم متوجه شدیم که سرعت و دقت در کار رضایت آن ها را جلب کرده است به طوری که ثبت فوری شرکت و مشاوره رایگان ثبتی را بهترین فاکتور موسسه ما دانسته اند.

ثبت شرکت در ونک

طی محبوبیتی که در زمینه انجام امور ثبتی در تهران کسب کرده ایم در مدت کوتاهی از سراسر تهران به ویژه منطقه ونک که اخیراً به تعداد زیادی درخواست از شرکت های موجود در ونک داشته ایم که اغلب برای:

دایره فعالیت موسسه ثبتی ذهن ناب

براساس درخواست هایی که در سطح شهر تهران و در اواخر نیز از شهر های دیگر کشور نیز درخواست هایی مبنی بر مشاوره و راهنمایی و نیز ثبت شرکت داشته ایم.

بر آن شدیم تا نه تنها سطح شهر تهران و مناطق 22 گانه آن را پوشش خواهیم داد بلکه در آینده ای نزدیک شعبی را نیز در شهرستان ها تاسیس خواهیم کرد.

ونک منطقه تحت پوشش موسسه ثبتی ذهن ناب

همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم مهمترین فاکتور موسسه ثبتی ذهن ناب جهت رضایت مشتریان خود مشاوره ثبت شرکت می باشد. از این رو اکثر شرکت هایی که در ونک تاسیس شده اند و یا دفتر مرکزی خود را در این منطقه از تهران قرار داده اند خواهان انجام امور ثبتی خود با کیفیت و هزینه های مناسب می باشند.

در راستای اهداف بلند مدت موسسه در توسعه فعالیت خود در زمینه امور ثبتی اماده ارائه خدمات مناسب برای شرکت ها و موسسات در ونک می باشیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هزینه ها و روش های انجام امور ثبتی مانند: ثبت شرکت, ثبت تغییرات شرکت ها, ثبت برند و علائم تجاری و ثبت لوگو و موارد دیگر می توانید با مشاورین ما در ذهن ناب تماس بگیرید:

فرم زیر را جهت انجام امور ثبتی خود پر کنید در اصرع وقت با شما تماس گرفته خواهد شد.

[iphorm id=”1″ name=”فرم درخواست”]