ثبت شرکت طراحی سایت | هزینه ثبت شرکت نرم افزاری – مدارک ثبت شرکت نرم افزاری

ثبت شرکت طراحی سایت یا ثبت شرکت طراحی سایت و برنامه نویسی: در عصر کنونی همه ما شاهد هستیم که بیشتر مردم با کامپیوتر و سایت. گوشی های هوشمند روز خود را سپری می کنند واین مسئله موجب شدهاست که بیشتر کارهای زندگی خود را هم از همین طریق انجام دهند.

شاید علت آن هم سهولت در بازه زمانی کوتاه می باشد که برای این کار صرف می شود. بنابراین این امر سبب شده است که امروزه ثبت شرکت طراحی سایت و برنامه نویسی از اهمیت زیادی برخوردار گردد و عده ای زیادی از افراد درصدد ثبت اینگونه شرکت ها باشند.

ما در این نوشته سعی داریم تا شما را با نحوه ثبت شرکت طراحی سایت و برنامه نویسی اشنا سازیم.

در ضمن باید توجه شود که شرکت هایی که جهت انجام فعالیت های مشاوره، طراحی، پشتیبانی و آموزش سیستم های نرم افزار، سخت افزار، تولید، توسعه و نظارت، شبکه های اطلاع رسانی و غیره مشغول فعالیت می باشند؛ مشابه این رشته ها هستند.

ثبت شرکت طراحی سایت

چگونگی ثبت شرکت طراحی سایت و برنامه نویسی

در حقیقت ثبت شرکت یک قرارداد است که میان دو نفر اتفاق می افتد. لازم به ذکر است که قواعد ثبت شرکت برای هرنوع شرکتی با هم فرق دارد. برای انجام پروسه ثبت شرکت طراحی و برنامه نویسی دقت و تجربه زیادی نیاز می باشد.

فرد متقاضی، جهت ثبت شرکت خود به شرکت ثبتی مطمئنی نیاز دارد و متقاضی جهت پیدا کردن این نوع شرکت، به احتمال زیاد سراغ جستجو در مرورگر ها خواهد رفت زیرا امروزه عصر تکنولوژی می باشد و بیشتر مردم کار خود را با استفاده از تکنولوژی انجام می دهند.

بایست شرکت ها طراحی سایت مناسب، دقیق و کاملی ارائه دهند و حتی تبلیغ مناسبی نیز داشته باشند. در این شرایط این نوع شرکت برای فرد متقاضی شناخته شده خواهد شد.

جهت داشتن طراحی سایت مناسب بایست به یک شرکت طراحی سایت مناسب مراجعه نمایند تا برای شرکت آن ها یک سایت مناسب تهیه کنند.
لازم به ذکر است که جهت کسب اطمینان بایست فرد به صورت حضوری به شرکت مراجعه کرده و از نزدیک محیط کاری و کارکنان شرکت را مشاهده نماید و باید چند مورد از کارهای شرکت را مورد بررسی قرار دهد مثل گرفتن استعلام شرکت .

برای حصول اطمینان از قانونی بودن شرکت، می توان مجوز نظام صنفی شرکت را رویت نمود. بایست سابقه کاری شرکت مورد بررسی قرار گیرد تا داشتن تجربه اطمینان پیدا کنید و همینطور شرکت مد نظر باید دارای اعتبار باشد زیرا طراحی سایت تنها مختص به تشکیل آن نمی باشد و نیازمند پشتیبانی نیز است.

لذا به هر میزان که ساعات کاری این گونه شرکت ها بیشتر باشد؛ به همان میزان مناسب تر می باشند. پس شما می توانید بعد از بررسی نمودن این موضوعات هزینه های طراحی سایت در هر شرکت را به هم دیگر مقایسه نموده و شرکت مناسبتر را برای این کار برگزینید.

انواع مختلف شرکت های طراحی سایت

سایت ها را می توان در سه دسته سایت های ثابت، سایت های پویا و سایت های مجهز به سیستم مدیریت محتوا تقسیم بندی نمود.

سایت های ثابت: به وب سایت هایی می گویند که یکدفعه تمامی اطلاعات وب سایت را جمع آوری نموده و تنها طراح وب سایت می تواند آن را تغییر دهد.

سایت های پویا: عبارت می باشند از وب سایت هایی که تغییر و افزودن محتوا نیازمند به روزرسانی می باشند و می تواند این بروزرسانی به صورت پویا انجام شود.

سایت های مجهز به سیستم مدیریت محتوا: سیستم نرم افزاری می باشد که به کمک آن محتوا مدیریت می گردد و به نرم افزارهایی می گویند که در ثبت، بروزرسانی و بازیابی محتوا به صورت نظام قابل مدیریتی انجام می شوند.

جهت ثبت شرکت طراحی سایت نیز همانند سایر شرکت ها نیاز به دریافت مجوز می باشد. این مجوز را می توان به نظام صنفی مراجعه کرده و از آنجا دریافت نمود. اغلب ثبت شرمت طراحی سایت به شکل قالب، شرکت با مسئولیت محدود قابل ثبت می باشد.

چند نکته در مورد ثبت شرکت طراحی سایت

  • مطابق با اساسنامه بایست موضوع فعالیت شرکت در زمینه موضوع رایانه ای باشد.
  • بایست مدیر عامل مشخصی داشته باشد و حداقل مدرک تحصیلی برای آن مشخص نشده است.
  • باید ثبت شرکت در استانی که قصد ثبت ان را دارید ، ثبت گردد.

مدارک ثبت شرکت طراحی سایت و برنامه نویسی

  • فتوکپی شناسنامه مدیرعامل و کلیه اعضاء شرکت
  • ارائه گواهی عدم سوء پیشینه کلیه اعضا
  • موضوع فعالیت شرکت که مبتنی بر فعالیت در زمینه طراحی سایت و پرتال های اینترنتی باشد .

جهت ثبت شرکت مسئولیت محدود و سهامی خاص تعداد اعضا و شرایط کمی با هم فرق می کند که ادامه به آن اشاره خواهیم نمود.

جهت ثبت شرکت طراحی سایت در قالب مسئولیت محدود حداقل به دو نفر عضو نیاز می باشد ولی جهت ثبت شرکت سهامی خاص به سه نفر اعضای هیئت مدیره به عنوان سهامدار و دو نفر بازرس نیاز است.

بعد از ثبت شرکت، جهت عضویت در نظام صنفی رایانه ای چه شرایطی لازم است؟

در برخی مواقع که شرکت نیاز دارد که با سازمان های دولتی به عقد قرارداد بپردازد، دراینصورت لازم است که شرکت طراحی سایت و نرم افزاری مد نظر از شورای عالی انفورماتیک مجوز دریافت کند که شرایط آن عبارت می باشند از:

– بایست مدیرعامل مشخصی داشته باشد و حداقل مدرک تحصیلی آن کارشناسی می باشد.

مدرک مدیر عامل شرکت طراحی سایت

درصورتی که مدیر عامل دارای مدرک کارشناسی نباشد باید یکی از شرایط زیر را داشته باشد:

• دارا بودن مدرک فوق دیپلم در رشته کامپیوتر با 4 سال سابقه مدیریت یا فعالیت در امور فناوری کامپیوتر
• دارا بودن مدرک فوق دیپلم در رشته های مربوط با 6 سال سابقه مدیریت سا فعالیت در امور فناوری کامپیوتر
• دارا بودن مدرم فوق دیپلم در دیگر رشته ها با 8 سال سابقه مدیریت یا فعالیت در امور فناوری کامپیوتر
• دارا بودن مدرک دیپلم با 10 سال سابقه مدیریت یا فعالیت در امور فناوری کامپیوتر

مدارک عضویت در نظام صنفی رایانه ای

  • فتوکپی شناسنامه مدیرعامل
  • فتوکپی مدرک تحصیلی مدیرعامل
  • فتوکپی لیست بیمه موجود
  • روزنامه رسمی درج اگهی تغییرات
  • روزنامه رسمی درج آگهی تاسیس شرکت
  • در صورت دارا بودن اظاهارنامه مالیاتی کپی آن نیاز می باشد.
  • فتوکپی تمام صفحات اساسنامه
  • اگر رتبه بندی شورای عالی انفورماتیک وجود داشته باشد ؛ کپی آن نیاز می باشد.

چنانچه شرکت پس از شش ماه از پایان سال مالی خود مدرک درخواست شده را ارائه نکند؛ از سازمان مربوطه اخطار دریافت کرده و اگر به مدت دو ماه توجه نکند، از فهرست شرکت های دارای مجوز حذف می گردد.

هنگامی که متقاضیان کلیه مدارک را ارسال نمودند در مدت پانزده روز توسط کارشناسان مورد بررسی قرار می گیرد و اگر تایید شود؛ اعلام می گردد و چنانچه دارای عیب و نقصی باشد اطلاع داده می شود تا متقاضی در طی زمان تعیین شده نواقص را برطرف سازد و تحویل دهد.

این مجوز یک سال اعتبار دارد و اگر زمان آن تمام شده باشد باید تمدید شود.

بر اساس بند 6 آیین نامه تغییرات سالیانه در اساسنامه شرکت و روزنامه رسمی را به سازمان نظام صنفی اعلام نماید. اگر این گونه نباشد پس از 6 که شرکت هنوز مدارک را تحویل نداده است از طریق سازمان اخطاریه برای شرکت صادر می گردد.

چنانچه شرکت دوباره توجهی به این مسئله نکند مطابق قانون شرکت به مدت دو ماه شرکت را از لیست شرکت های دارای مجوز خارج می کنند.

سخن آخر در زمینه ثبت شرکت های طراحی سایت

برای ثبت شرکت نرم افزاری یا طراحی سایت و سایر موارد مربوط به آن، نیاز به حضور یک یا چند کارشناس و یا مشاور ثبتی بیش از هر زمان دیگری احساس می شود.

ما با ارائه مشاوره رایگان و ارایه خدمات بهینه همیشه همراه شما خواهیم بود. هزینه کمتر خود را با مشاوره های دقیق ما حس کنید.

درصورتی که تمایل به ثبت شرکت نرم افزاری یا طراحی سایت خود دارید و این افتخار را می خواهید به موسسه ثبتی ذهن ناب بدهید٬ فرم زیر را پرینت گرفته و تکمیل کنید.

به همراه مدارک مورد نیاز جهت ثبت شرکت نرم افزاری یا طراحی سایت که در مطالب فوق ذکر شده است برای موسسه ثبتی ذهن ناب توسط ایمیل یا فایل ضمیمه زیر ارسال کنید تا در سریعترین زمان و بهترین کیفیت شرکت شما به ثبت برسد.

فرم ثبت شرکت طراحی سایت و نرم افزاری

موسسه ثبتی ذهن ناب برای ثبت انواع شرکت های نرم افزاری یا تغییرات آن ها از هر کجا آمادگی همراهی را دارد.

موسسه ثبتی ذهن ناب اولین در بهترین ها

ثبت را به ما بسپارید و تغییرات را با ما تجربه کنید

جهت هرگونه مشاوره ثبت برند با ما تماس بگیرید

[iphorm id=”3″ name=”فرم تاسیس شخصیت حقوقی”]