باید توجه داشت که ثبت برند و علامت تجاری در اداره مالکیت معنوی تهران امکان پذیر می باشد و در هیچ از شهر ها و شهرستان های دیگر چنین امکانی وجود ندارد و با توجه به این مورد ثبت برند در شهرستان و ثبت لوگو در شهرستان و ثبت علامت تجاری در شهرستان و هزینه ثبت برند در شهرستان را به طور کامل توضیح می دهیم و در پایان به صورت تخصصی تک تک شهر ها را تشریح می کنیم.

هزینه ثبت برند در شهرستان ها

هزینه ثبت برند و علامت تجاری در صفحه هزینه های ثبت برند به طور کامل توضیح داده شده است. ولی اگر قصد ثبت برند و علامت تجاری را دارید و اقامتگاه شما شهر یا شهرستانی به جزء تهران می باشد شما هزینه های رفت و آمد به اداره ثبت مالکیت معنوی در تهران را می بایست جهت هر مورد مراجعه به اداره محاسبه کنید.

پس در نتیجه می توانید هزینه ثبت برند در شهرستان ها و کاهش این هزینه, موسسه ثبتی ذهن ناب را امین و مجری پرونده خود بدانید تا در هزینه ها و رفت و آمد های متقاضی به شدت کاهش قیمت را احساس کنید.

ثبت برند در شهرستان

مدارک ثبت برند و علامت تجاری در شهرستان ها

مدارک ثبت برند و علامت تجاری در شهرستان ها در هیچ منطقه و شهری تفاوتی با هم ندارد و شما با مراجعه به صفحه مدارک ثبت برند و علامت تجاری در سایت موسسه ثبتی ذهن ناب می توانید تمامی مدارک را مطالعه فرمائید.

آیا ثبت برند برای شهرستان ها امکان پذیر است؟

بله, شما در هرکجای کشور عزیزمان ایران باشید امکان ثبت برند و علامت تجاری مد نظر خودتان را دارید و به هیچوجه دغدغه ثبت برند را نداشته باشید, چرا که موسسه ثبت برند ذهن ناب در تمامی مراحل مشاور و راهنمای شما می باشد.

آیا هزینه ثبت برند از شهرستان با هزینه ثبت برند از تهران متفاوت می باشد؟

در موسسه ثبت برند ذهن ناب می توان با افتخار اعلام کرد که نه تنها هیچ تفاوتی از لحاظ قیمت ندارد بلکه مدیریت موسسه ذهن ناب امتیازاتی و مزایایی جهت اعتماد مشتریان ثبت برند و علامت تجاری شهرستان ها که به موسسه ثبت برند ذهن ناب داشته اند در نظر گرفته شده است.

هزینه ثبت برند در شهرستان ها

همانطور که اعلام شد هزینه ثبت برند و علامت تجاری شهرستان ها دارای امتیازات و مزایایی در موسسه ثبت برند ذهن ناب می باشد, پس ابتدا با موسسه تماس بگیرید و از این امتیازات استفاده کنید. ولی در نهایت هزینه ثبت برند شامل موارد زیر می باشد:

  • ثبت نام شخصیت حقیقی یا حقوقی در سامانه مالکیت معنوی
  • تنظیم و ثبت اظهارنامه برند.
  • ثبت برند و علامت تجاری مورد درخواست متقاضی یک مورد.
  • وکالت پرونده و پرداخت حق التمبر که با ارسال وکالتنامه به تمامی شهرستان ها امکان پذیر می باشد.
  • پرداخت روزنامه رسمی نوبت اول و نوبت دوم ثبت برند دو کادر سیاه و سفید یا رنگی
  • پرداخت حق الثبت برند و علامت تجاری

مجوز ثبت برند و علامت تجاری شهرستان ها

با توجه به این موضوع که شما از هرکجای ایران عزیزمان می باشید, مجوزی که با آن می خواهید برند و علامت تجاری خود را ثبت کنید می بایست از شهری باشد که شما در آنجا اقامتگاه شخصیت حقیقی و یا حقوقی شما می باشد.

به عنوان مثال نمی شود شهر اقامتگاه صاحب برند و علامت تجاری تبریز باشد و مجوز ثبت لوگو برند و علامت تجاری صادر شده از مشهد باشد. این موضوع در مورد تمامی مجوز های ثبت برند از جمله کارت بازرگانی, عضویت اتاق بازرگانی, جواز کسب, جواز تاسیس, پروانه بهره برداری و تمامی مجوز های ثبت برند و علامت تجاری صادق می باشد.

مدارک ثبت برند شهرستان ها

بعد از ثبت برند و علامت تجاری تمامی مدارک از طریق پست برای متقاضی ارسال می شود که شامل مدارک زیر می باشد:

  • اظهارنامه ثبت برند که در ابتدای کار تنظیم می شود.
  • ابلاغیه تائید برند و علامت تجاری که توسط اداره مالکیت معنوی صادر می گردد.
  • روزنامه رسمی نوبت اول و دوم چاپ شده که در آن خلاصه برند به چاپ رسیده است.
  • تصدیق ۱۰ ساله برند و علامت تجاری به نام متقاضیان.

توجه داشته باشید که تمامی هزینه های ارسال اوراق از تهران به تمام نقاط ایران توسط موسسه ثبت برند و علامت تجاری ذهن ناب پرداخت خواهد شد.

جهت هرگونه استعلام برند می توانید با موسسه تماس بگیرید.

ثبت برند در کلیه شهرستان های کشور